Monday 17 October 2016

Cikgu ade ckp..pilih 3 tempat yg kite nk sgt pergi...
hehehe..so..skang aku nk pilih 3 tmpat tu

                                                      
                                                       first skali..aku nak gi istabul turkey.
okey..nape nk gi sini sbb aku minat gile dgn sejarah pasal sultan al fateh yg takhluk dunia waktu tu umur dye bru 21 tahun..serius.. kisah dn sejarah pasal sultan al fatih ni sgtla mmberi semngat kat aku plus terkejut dgn sikap beliau seawl umur mcmtu.. so..sbb tu aku nk prgi istanbul turkey..





okey..pilihan kedua..kalo aku diberi kesempatan..aku nk buat haji dn umrah.. kalau ade rezeki la...insyaAllah...dlm kehidupan..kite ni yg org islam msti teringinkan nk pergi ke rumah Allah..so.. sekali teringin nak pergi tu..smbil tu..kite sekali kan la dgn melakukan umrah atau haji..btol tak?..





Pulau Ko Lipe, Thailand..haa..cantik kan..aku teringin nk pergi situ untuk melihat keindahan alam... kalo nak brcuti seronok la kan...nk tenang kan diri ke..lg pun pulau ni takdela jauh sgt dri malaysia...dekat je..so..aku target satu hari nnti aku nk pergi situ jgak...hehe



haa..aku rase..tu jela tmpat yg aku nk sgt pergi buat mase ni..so..korang..korang rase nak pergi mne..share2 laa...

No comments:

Post a Comment